X
Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
Menu
Nákupní košík
0
Kategorie

Reklamace

Mrzí nás, pokud Váš výrobek neslouží, jak má. Proto se snažíme případnou reklamaci co nejvíce zjednodušit. Níže naleznete detailní popis, jak postupovat v jednotlivých případech. Věříme, že vyřízení Vaší reklamace proběhne rychle a pohodlně.

 

Mám nefunkční výrobek - chci autorizovaný servis (nejrychlejší řešení reklamace)

Nejrychlejším řešením reklamace v případě nefunkčního výrobku je reklamovat jej přímo v autorizovaném servisu. Seznam servisních míst naleznete na našich stránkách. K reklamaci v autorizovaném servisu budete potřebovat naši fakturu, která slouží zároveň jako záruční list. Některé servisy mohou požadovat i záruční list. Pokud jste od nás potvrzený záruční list neobdrželi, zašlete nám žádost na e-mail kbcontract@kbcontract.cz a my Vám jej obratem zašleme. Pokud jste záruční list s výrobkem obdrželi, ale není námi potvrzený, zašlete jej na adresu společnosti: KB CONTRACT spol. s r.o., Krajníkova 738, 252 29 Dobřichovice, a my Vám jej obratem potvrzený zašleme zpět. Řada autorizovaných servisů si zboží sváží nebo zasílá techniky přímo k Vám domů. Není to však pravidlem. Především u menších spotřebičů je v některých případech nutné výrobek do servisu zaslat přepravní společností či doručit osobně.

 

Mám nefunkční výrobek - nechci autorizovaný servis

Pokud autorizovaný servis není ve Vašem okolí, nebo daná značka autorizovaný servis nemá, postupujte prosím následovně:
Reklamované zboží zabalte a zašlete na adresu naší společnosti: KB CONTRACT spol. s r.o., Krajníkova 738, 252 29 Dobřichovice. Po našem přijetí reklamace a jejím zavedení do systému Vám zašleme potvrzení přijetí reklamace na e-mailovou adresu, která byla uvedena v objednávce. V případě zaslání zboží k nám na adresu Vás prosíme o přiložení průvodního dopisu s popisem závady a o kopii faktury.

Upozorňujeme, že na naší adresu není možné donést reklamovaný výrobek osobně, ani jej po vyřízení reklamace osobně vyzvednout. Možné je pouze zaslání reklamace. Vyřízenou reklamaci Vám zašleme balíkem zpět na Vaší adresu.

 

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve lhůtě 30 kalendářních dnů. Pro vyřízení reklamace u objednávek vedených na IČ v rámci obchodní či podnikatelské činnosti je lhůta pro vyřízení reklamace 90 kalendářních dnů.

 

Neopravitelná závada

Pokud jste zboží reklamovali a servis Vám sdělil, že je zboží neopravitelné, zašlete nám prosím naskenované potvrzení o neopravitelnosti, které Vám servis vystavil na e-mail kbcontract@kbcontract.cz. Po-té Vás budeme kontaktovat a domluvíme další postup (vrácení kupní ceny, nabídka nového či jiného produktu a podobně).